sobota, 8. november 2014

zdravi recepti: sovine oči

Že dolgo si želim objaviti recept za to eksotično jed. Vendar nisem imel časa, da se odpravim na lov za sovo, ki bi imela tako lepe oči. Tako lepe, da bi jih lahko mariniral, skuhal, začinil, spekel v pečici in fotografiral ter sliko z receptom objavil na tem blogu. No, prejšnji vikend sem si končno vzel nekaj časa, da sem si nadel maskirno obleko, se namazal z maskirnimi barvami in se kot kak komandos z lokom in puščicami odpravil v gozd. Nekaj časa sem hodil med drevesi, vdihaval svež gozdni zrak in čakal na lepooko sovo, da se bo prikazala. Medtem pa sem opazoval čudovito naravo. Gola ali napol gola listnata drvesa, mogočni iglavci, novorasle gobe, razne živali... 

Kar naenkrat sem jo zagledal. Bila je kot prikazen iz kakšne stare risanke. Same oči so jo bile. Seveda se nisem obotavljal. Napel sem lok, izstrelil puščico..šviss, paf, tup! In že je ležala na tleh. Nekaj hitrih korakov in sem bil pri njej. Takoj sem jo pograbil, ji izpulil oči in jih nesel domov... 

Ha ha, kaj se čudite? Saj je bila noč čarovnic!
Hehehe :-)

Malo heca mora biti. Zgornja zgodbica je čista fikcija, če slučajno kdo misli drugače...

V glavnem spodaj sem objavil recept za imenitno sladico, ki se imenuje sovine oči. Zakaj se tako imenuje lahko presodite sami. Odgovorno trdim, da je odlična. Celo mislim, da sem je jaz največ pojedel zadnjič, ko je bila na mizi. Zahvala seveda gre moji dragi sestri.


Sovine oči
(brez moke in dodanega sladkorja)

Za biskvit
5jajc
4 zvrhane jušne žlice kokosove moke
3 jušne žlice mletega sezama
Stevia po želji
Vanilijeva aroma po želji
1,5 žličke pecilnega praška
Velik pekač obložen s peki papirjem
Peči na 160stopinj 15minut

Krema
250ml smetane
1/2 do 1dcl mleka
Kocka ali dve kokosove maščobe
300g temne čokolade
Stevia po želji
Kokosova moka po želji

Ostalo
4 banane

Priprava biskvita:
Jajca in stevio zmiksamo z mešalnikom. Med miksanjem postopoma dodamo kokosovo moko, mleti sezam, pecilni prašek in aromo vanilije. Dobro premešamo.
Maso vlijemo v pekač in pečemo 15 minut na 160 stopinjah Celzija.
Ko se biskvit speče ga še v peki papirju zvijemo v rolo in pustimo, da se ohladi. Ko se ohladi, razvijemo, namažemo 2/3 količine kreme, vzdolž vzporedno položimo po dve banani (čimbolj ravni ali odrezani tako da sta ravni). Biskvit zavijemo z obeh strani okrog banan. Kjer se roli stikata še malo namažemo s kremo, da se 'zlepi'. Obrnemo na drugo stran, obložimo s preostalo kremo. Po želji okrasimo s kokosovo moko. Za nekaj časa damo v hladilnik nato pa razrežemo, postrežemo in dober tek.

Priprava kreme
Vse sestavine, razen mleka, damo v posodo in počasi segrevamo, da se čokolada in kokosova maščoba stopita. Mleko dodajamo po potrebi, ko je masa že gladka in želimo ustrezno gostoto. Maso za kremo ohladimo. Še najbolje v hladilniku čez noč. Ko je hladna, dobro zmiksamo, do želene čvrstosti. Počasi z ročno metlico vmešamo kokosovo moko po želji.



Ni komentarjev:

Objavite komentar