sobota, 30. november 2013

Po moje...

Po moje sem se odločil za prvo profi borbo ob pravem času. Po moje sem bil v odlični formi. Po moje sem imel primernega nasprotnika. Po moje sem se dobro boril...za prvič. Prvič na polno, brez zaščite kot v amaterski borbi. Razlika je ogromna! Začutil sem jo že ob vstopu v kletko, še bolj pa med samo borbo.
  














Najbolj pa ob koncu borbe, ko sem se v podrejeni poziciji poskušal branit pred močnimi udarci. Ni mi uspelo, sodnik je prekinil borbo in zmagal je nasprotnik.
 

Za mene je bila to velika izkušnja. Iz katere sem se ogromno naučil. Vem kaj sem naredil narobe in vem kaj bi moral naredit drugače. Po borbi se je dvignilo veliko prahu zaradi sodnikove odločitve, da prekine borbo nekaj sekund pred koncem prve runde. Po moje je sodnik ravnal prav. Pustil mi je potreben čas za izboljšanje obrambe. Nekajkrat me je opozoril naj se branim in na koncu je moral prekiniti borbo. Kaj bi bilo v drugi rundi, če bi se borba nadaljevala? To je že druga zgodba. Po moje bi bil bolj sproščen v stoječem položaju. Po moje bi agresivno napadel in ponovno zrušil nasprotnika v parter. Potem pa kdo ve? Lahko da bi jaz zmagal. 

Še več prahu se je dvignilo zaradi štirih zob brez katerih je ostal nasprotnik. 


Po pravici povedano, nevem kdaj jih je izgubil. Borbo sem si večkrat ogledal in nisem uspel opaziti tega detajla. Nasprotnik Jasmin Popara trdi, da sem mu jih izbil med rušenjem z ramo ob pristanku v parterju. Res mogoče vendar z gotovostjo nemorem trditi kdaj se je to zgodilo. Pojavile so se tudi govorice, da sem hudo poškodovan zaradi močnih udarcev, ki sem jih prejel na koncu. Naj vas potolažim...to so samo govorice. Namreč s treningi sem pričel že v ponedeljek takoj po borbi in počutim se odlično. Tole pa je fotografija ki je nastala takoj po končani prireditvi.



2 komentarja:

  1. škoda ivan da je sodnik prekinil borbo tri sekunde do konca če bi šlo v drugo rundo bi bil popara tvoj upam da bo popara želel reeeeeeeematch

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam. Če borba nebi bila prekinjena, bi imel velike možnosti za zmago. Z veseljem bi se spet boril s Poparo. Vendar nevem, če bi se on z mano.

      Izbriši