nedelja, 30. avgust 2015

KNJIGA: Rojeni za tek (Born to Run)

Velikokrat se zgodi, da nekdo nekomu priporoči knjigo ali mu jo celo posodi. Ta pa si nikoli ne vzame časa, da bi jo prebral. Pa čeprav je bil ves navdušen medtem, ko je poslušal o tem kako dobra je knjiga in kako pozitivno lahko vpliva na posameznika. Mogoče si je celo mislil, da mu lahko spremeni življenje. Sam nikoli ne izpustim priložnosti za branje dobre knjige. Ali za poslušanje dobre avdio-knjige. Ja, zadnje čase vse več tudi poslušam branje. :-) 
Tako prihranim čas, ki bi ga sicer porabil, če bi sam bral poslušano vsebino. Super hitrega branja z nadzvočno hitrostjo se še nisem naučil. Bi se ga pa z veseljem lotil... Mogoče kdo pozna koga, ki to obvlada? Prav bi mi prišle informacije iz prve roke...

Torej ko zvem za kakšno dobro knjigo, si zabeležim naslov in jo poiščem takoj, ko lahko. Oziroma takoj, ko pride na vrsto. Vedno berem tri ali štiri knjige hkrati nevštevši poslušanja. Zato gre ponavadi knjiga, ki mi jo priporočiš na čakanje. Razen, če me tako fascinira, da začnem brati še peto knjigo istočasno. Ena takih je bila knjiga Rojeni za tek. Priporočil mi jo je zelo dober znanec. Zato sem jo nemudoma prebral.


Dvakrat.
Zapored.
Tako dobra je.

Od takrat naprej jo priporočam vsakomur, ki se z menoj pogovarja o teku. Drugače jo priporočam vsem, ki niso nikoli tekli, vsem ki so tekli pa ne tečejo več, vsem ki tečejo in vsem ki še bodo tekli. Skratka priporočam jo vsem. V njej se niz zgodbic zanimivo prepleta in tvori glavno zgodbo, ki je polna raznovrstnih opisov krajev, dogajanj in oseb. Nekatere izmed njih imajo danes že status legend. Npr. Cabalo Blanco, ki je nažalost že pokojni. :-(
Redča nit knjige je pravilna tekaška tehnika. Preden sem prebral to knjigo in spremenil svojo tehniko teka,sem imel hude težave z bolečimi koleni in vnetimi pokostnicami. Enkrat sem imel tako močno vnetje, da zaradi bolečin v pokostnicah nisem mogel normalno hodit cel mesec. Kaj šele, da bi treniral.
Zaradi nepravilne tehnike teka pa lahko bolijo tudi kolki, križ, stopala in celo vrat. Zato nikakor ne morem razumeti zakaj nočeš (ti že veš kdo) prebrati omenjene knjige? Čeprav imaš velike težave z bolečinami zaradi plantarnega fasciitisa, ki se pojavi vedno, kadar začneš malo bolj resno teči. Ne, ti raje še naprej tečeš po svoje in stakneš novo vnetje. Oziroma ne tečeš več, ker si obupal nad vedno isto zgodbo. Čeprav si pretekel že kar nekaj ultramaratonov...
No kakor hočeš, izbira je tvoja. Ostali pa upam, da si boste vzeli čas in prebrali to enkratno knjigo. Sigurno vam ne bo žal!

Ni komentarjev:

Objavite komentar