ponedeljek, 12. avgust 2013

Prva

To je moja prva objava na mojem prvem blogu. Zato je prav, da se vam najprej predstavim. Sem Ivan Karačić prodajalec športne prehrane pri podjetju MaXXimum d. o. o., certificirani MMA Conditioning trener z dolgoletnimi izkušnjami v športnem treniranju na področju borilnih veščin. S športom se ukvarjam že od malih nog. Sprobal sem ogromno različnih športov. Med drugimi tudi gimnastiko, atletiko, športno plezanje, košarko... Vse mi je bilo bolj ali manj všeč, vendar me ni nič tako pritegnilo in posrkalo vase, kot so me borilne veščine. 

Z resnim treningom sem začel po končani osnovni šoli. Prvi klub v katerem sem treniral je bil Karate klub Postojna. Tam so me poleg ostalega naučili izvajanja osnovnih blokad in udarcev. Nekatere izmed njih s pridom uporabljam še danes. Po štirih letih sem se odločil za spremembo in sem začel hoditi na treninge v Kickboxing klub Postojna. Tam so mi med drugim pokazali osnove Light contacta in me naučili trenirati z boksarsko vrečo. Kasneje sem se preselil v Ljubljano in treniral v Kickboxing klubu Center. Pod strokovnim vodstvom Igorja Paceka in Tomaža Kumerja sem zelo hitro napredoval kar se je kazalo na treningu in tudi v borbah. Vendar me je vedno bolj vleklo v MMA vode. Zato sem opravil nekaj poskusnih treningov v klubih kot so Vale tudo Ljubljana, MMA Academy in MMA Ljubljana. Pod okriljem slednjega sem nekaj časa treniral in tudi tekmoval.

Sedaj treniram individualno z trening partnerjem Markom Drmonjičem in izkušenim Judoistom Samom Maslešo. Obiskujem tudi druge klube npr. Fight Club Gepard in Rupa Črnuče - predvsem zaradi sparingov. Med pripravami na borbe nam pomagajo najboljši slovenski borci: Bor Bratovž, Tomislav Šude, Lemmy Krušič, Uroš D. Jurišić... Ko sem v Pivki pa vedno rad opravim trening v DBV Pivka s svojim prijateljem Bobanom Djuričićem.

V MMA-ju sem se našel in kmalu začel zmagovati nasprotnike v amaterskih borbah. Tako sem leta 2012 osvojil prvo mesto na amaterski MMA ligi v Sloveniji.
1. mesto v kategoriji do 93 kg

Sedaj se že več kot osem mesecev nisem boril. To pa zato, ker sem se posvetil treniranju drugih borcev. Tukaj moram izpostaviti Marka Drmonjiča (več o njem v eni izmed sledečih objav) s katerim treniram med tednom vsak dan. Tako tudi jaz napredujem na vseh področjih treninga. Trenutno sem v najboljši formi do sedaj in vse bolj me mika, da se tudi sam preizkusim v profesionalni MMA borbi. Se že dogovarjam...      (:
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar